Obserwatorzy

sobota, 21 września 2013

Mama idzie w odstawkę....

Dziś mąż zauważył, że Patryś woli spędzać czas tylko z nim, no ewentualnie jeszcze z Wojtkiem. Tak w męskim gronie. Mamy mogłoby nie być..... cóż zrobię.
A wywnioskował to mężulek po tym jak np. dzisiaj Patryczek zawołał tatę na górę i tak sobie tam siedzieli, bawili się samochodami, bajki oglądali na łóżku. Ja byłam z młodszym synkiem na dole, a że mi się nudziło to powędrowaliśmy do pokoju na górze.
Nie powiem, chwilkę posiedzieliśmy wszyscy razem i było ok. Ale po pewnym czasie Patryk mówi do taty "chodź na dół bawić się, ale ty mama nie!!" Już wiedziałam o co chodzi i zaproponowałam, że zostawię im Wojtka i sobie pójdę do kuchni. O jakie było moje zdziwienie kiedy Patryk ochoczo przystanął na tą propozycję...
A jeszcze nie tak dawno były by łzy, że mama idzie, że go zostawia, że będzie SAM (z tatą), i nawet byłby w stanie wygonić tatę,
a teraz?!
Mama idzie powoli w odstawkę.
Ale nawet cieszę się, bo tatę ma tylko na weekendy, czasem dłuższe, a czasem krótsze, różnie to bywa.
Do mnie przytula się każdego wieczora w łóżku, albo kiedy się przewróci, albo ktoś go zdenerwuje, albo jak chce sobie popłakać to tez przychodzi do mnie. :D
Pewnie niedługo wciągną do swojego grona również Wojtka. I wtedy zostanę sama. Ileż będę mieć czasu dla sieeebieee :D


+ upiekłam dziś dla mężulka tort bo w poniedziałek ma urodziny. Tort już przekrojony, krem zrobiony. Idę więc go dokończyć nim chłopcy wrócą z zakupów.
Miłego wieczorka.

2 komentarze:

  1. U Nas jest to samo, mała woli Tatusia jak mnie ale cóż poradzić ja z nią jestem cały czas a On nie bopracuje.
    życzę Wam zdrówka:)
    widzę że masz mnie w linkach, ja też dodaje :*
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, że nie pochwaliłaś się tortem ;]

    u mnie new zapraszam.

    OdpowiedzUsuń