Obserwatorzy

sobota, 28 września 2013

15 faktów o mnie

Zostałam nominowana przez nasza trójka do napisania 15 faktów o mnie. :)

1. Jestem marzycielką.
2. Uwielbiam planować wszystko dokładnie, lecz prawie nigdy nie trzymam się planów.
3. Jestem romantyczką.... mój mąż niestety nie :P
4. Uwielbiam zakupy w second handzie. Kupuje przeważnie coś dla chłopców.
5. Niestety zbyt często wchodzę na wagę.......
6. Uwielbiam moment kiedy kładę się na łóżku, nakrywam się kołdra i zasypiam.
7. Najlepsza chwila tygodnia to ta kiedy mąż wraca z trasy....
8. Uwielbiam kiedy starszy synek przytula się do mnie i mówi "kocham Cię mamo..."
9. Lubię też kiedy młodszy tak słodko patrzy mi w oczy gdy parę razy powtórzę jego imię.
10. Troszkę marzę o córce, ale ciii.... ;)
11. Chciałabym mieć tatuaż.
12. Chciałabym wygospodarować sobie trochę czasu na czytanie książek, bo już bardzo dawno tego nie robiłam.
13. Nie lubię, jak ktoś mi mówi co mam robić.
14. Uwielbiam czekoladę!!!!!
15. Ciężko mi się zabrać za prasowanie, ale jeśli już zacznę to prasuję wszystko co mam. :)



Szczerze to nie było łatwo napisać te 15 punktów.

3 komentarze:

  1. hej podpisz mnie jako:
    nasza-trojka bo nie podpisuje się już BABY AND HAPPY MOM ;p;p

    OdpowiedzUsuń
  2. 6 punkt najbardziej uwielbiam ;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. W kilku punktach to jakby o mnie. ;) W wielu w sumie. :)

    OdpowiedzUsuń