Obserwatorzy

piątek, 13 września 2013

jest!

Dziś, ja MATKA, znalazłam u mojego synusia młodszego kochanego pierwszy ząbek!!!! :D JA. Znowu JA. U pierwszego synka też JA znalazłam. Ha :D

A tak poza tym. Nastała brzydka jesień, zimno i pada. Już nie specjalnie taka pogoda mi się podoba, ale co zrobić. Muszę kupić Patrykowi kalosze, bo jak wyszedł dziś w adidasach i gdy nie patrzeliśmy, poskakał sobie po kałużach, to nie muszę chyba mówić w jakim stanie były skarpetki. ;) No i cieplejszą czapę trzeba kupić bo teraz ma taka z daszkiem. Zresztą młodszemu też trzeba czape kupić. Chcę im kupić takie same. Jak tak teraz myślę to chyba czekają nas większe zakupy bo i kurtkę by trzeba Patrykowi i ja bym musiała kupić....

A jutro jedziemy na wycieczkę, no chyba że pogoda będzie naprawdę paskudna. Patryk widział ostatnio samolot wysoko na niebie i chciał zobaczyć go z bliska. Więc jutro jedziemy na lotnisko. A co! :D

2 komentarze:

  1. Gratuluje pierwszego zębalka ;-)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Również gratuluję pierwszego ząbka. Mały musi się nieźle ślinić. ;)

    OdpowiedzUsuń